Eminekb Şu gibi akıntı geldi korktum hastaneye gittim alttan baktılar enfeksiyon var dediler o andan itibaren kahverengi lekelenme geliyor bebeğime zarar vermiş midir bunu yaşayan var mı
hamcokelek33 Eminekb doktorunuzu mutlaka haberdar edin muhtemelen muayene edip progestan başlatır. Haftanız büyük önlem almak isteyebilir çok geçmiş olsun💖
Elif4222 Eminekb korkmayın alttan muayeneden sonra lekelenme olabilir genelde. Kırmızı pedi dolduracak şekilde lekelenme olursa tekrar gidin. Geçen hafta bende oldum muayene doktor beni de uyardı korkmayın lekelenme olabilir diye
Eminekb Elif4222 ne kadar sürdü yarın da devam ederse farklı bir doktora gitmeyi düşünüyorum fazla mı evham yapıyorum
Elif4222 Eminekb çok fazla olmadı pembemsi gibi kahverengi gibi az bişey geldi ama dediğim gibi adet oldugunuzda bir pedi dolduracak şekildeki gibi kanaman olursa gel dedi o kadar olmazsa korkmayın dedi. Çok mu geliyor kanamaniz
Eminekb Elif4222 ped dolduracak kadar değil kahverengi rengi de çok kastım kendimi tahriş mi oldu acaba yoksa bebeğimle ilgili midir yaptırdığıma pişman oldum
Elif4222 Eminekb yok canım korkmayın bişey olmaz içinizi ferah tutun dediğim gibi rengi kırmızıya döner de fazlalasirsa doktora tekrar gidersiniz yoksa o olabilecek bişey yani
Eminekb Elif4222 siz kaç haftalıksınız? Son 3 ayın içinde olunca vajinal muayene riskli erken doğuma sebeb oluyor diye okudum internette endişelendim
Elif4222 Eminekb geçen hafta 37 haftaliktim bugün tam 38 haftalık oldum. Bence erken çatı muayenesinde o sıkıntı yaşanır diye biliyorum. Benim üçüncü gebeliğim ve tecrübelerime dayanarak içim rahat. Ama yine de içiniz rahat edecekse bı doktorunuza danışın
Elif4222 Eminekb sizin de sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim fazla evham yapmayın oluşuna akışına bırakın hamileliginizi inanın herşey daha güzel ilerliyor. Bizim son 8 gün kaldı 2 Nisan’da doğum var Allah’ın izniyle
Eminekb Elif4222 inşallah bizde o günleri görürüz yoksa doğmadan pimpirikli bir anne sahibi olacak çocuğum🙂
Elif4222 Eminekb görürsünüz inşallah görünen dağın uzağı olmazmış 🥹 bizde o günlerden geldik buralara kadar. Darısı sizinde başınıza inşallah ♥️🤲