asya1010 cerengeredeli içerde kıpırtı var hafif şekilde dışardan birşey göremiyorum bi yandan bi yana gitmiyor yarın kontrolüm var sorucam
Aserpil asya1010 illaki herkeste farklı olur benimde ikinci 15. Haftalarda hissetmeye başlamıştım . İlk bebeginizde nasildiniz
asya1010 Aserpil içerde kıpırtı var hafif şekilde dışardan birşey göremiyorum bi yandan bi yana gitmiyor yarın kontrolüm var sorucam
Mommy17 asya1010 dışardan hissetmemiz için daha erken bence içerden hissediyorum diyorsunuz zaten ayrıca plesantası ön taraftaysa dediğiniz gibi olmuyor benimde ikinci ikisindede plesanta önde ve belli olmuyor dışardan
Kkardelenn1 asya1010 biraz ileri bir hafta hissetmemek için birde ikinci gebelikmiş en yakın zamanda doktora gidin mutlaka
Kkardelenn1 asya1010 anladım inşallah bir sorun yoktur disarıdan hissetmeyip içinden hissediyorsan da olabilir herkesin vücut yapısı farklı dışardan görmeyebiliyor belli bşr haftaya kadar