Gamzfg2410 merhabalar aldığım özel ebe eğitiminde ebemiz sezaryen bile olsa sancı çektikten sonra doğum olmasının en sağlıklısı olduğunu çünkü o kasılmaların hem doğumdan sonra rahim toplanmasında hem de bebeğin ciğerlerinin dış dünyaya adapte olmasında çok önemli olduğunu söyledi. Bu kasılmalar oluyorsa kesinlikle bi sebebi vardır bence süreciniz normal ilerliyorsa normal doğumu deneyin, epidural diye bir seçenek de var ☺️ Sezaryen her zaman bi seçenek olabilir baktınız zorlanıyorsanız yine sezaryen tercih edersiniz belki şansınıza çok kolay ve hızlı bi doğum olur 🥰