Slm kızlar tüp bebekle gebe kaldım 3 aylığım ama hala kendime bı doktor ve hastane bulamadım özel de çok pahalı gelmeye başladı ama yinede değerlendirebilirim lütfen memnun kaldığınız hastane ve doktor önerisinde bulunabilir misinz şehir hastanesi özelikle teşekkür ederim şimdiden 🌸