Burcin41 bende böyle bi başlık açıcaktım birazdan. 33+4 günlük olduk vajinam acıyo, yürürken zorlanıyorum resmen. Sağ bacağımdaki kemik ağrıyo ayağa kalkınca.Vücut olarak iyice ağırlaştım, korkuyorum da biyandan.. ama çoğu kişide aynı belirtiler var, sanırım normal bişey..