Bkaya41 canım bende şuan 5+3 deyim , perşembe günü kalp atışı için çağırdı doktor ama hiç umudum yok bana da kalp atışını duymak için erken geliyor ama bu haftalarda duyanlarda var. Bu arada vajinal bakıyor benimki geçen hafta keseyi gördük. Sen neden vajinal baktırmıyorsun özel bir sebebi yoksa