melissannesi Arkadaşlar nasılsınız cinsiyet tahmininden beri uzun zaman okdu buralarda değildim 30 haftalık oldum Kaç kilo aldınız benim erkek bebiş geliyo göbeğim top gibi belirgin kızlarda daha yaygındı ve rahatsız etmiyordu Bunda erkenden perte cıktım😜😊
Melek38_ melissannesi bende 30+0 bugün itibariyle 😅 maalesef her hamilelik aynı degilmiş ögrenmiş olduk. Kızımda bu karın büyüklügüyle dogurdum. Lakin bunda çok büyük ve 2 ay var önümde nasıl olacak bilmiyorum 😓9 kilo aldım asıl kilo son aylarda alınıyor 😮💨 Erkek bebek
melissannesi Melek38_ inanki aynı durumdayım ve hhareketlerim çok kısıtlandı erkekde böyle oluyor demekki kızımda bende çok rahatttım 🤭
melissannesi Tubii0021 erkek beniş anneleri daha mı kilo alıyor geneli hep öyle yazmış Benmde oğlum olcak kzımda doğum yaptığım kilodayım şuan ve daha 30 haftadayım artık nolurum finalde kimbilir. Suanlık 9 kilo almışım 68 kiloyum
Turuncukadin melissannesi ben 31i bitiriyorum ve kız bebiş bekliyorum karnım asla ama asla yaygındır değil tam olarak bir top şeklinde😅😅 7-8 kilo kadar aldım şimdilik
Handey melissannesi 30+4 teyim 3 kilo aldım. Kızımda bu haftalarda ben de çok rahattım ama bu bebeğim erkek inanılmaz zorlanıyorum.hem çok hareketli hem de çok kasık ağrım bel ağrım oluyor.en az 1,5 ay var nasıl geçecek böyle bilmiyorum 🥹
melissannesi Handey benimde aynı durumda haraketleride maş ı var ve doğuma daha 2,5 ay var son aylarda napıcaz cok merak ediyorum