Zehra5649 Bu benim ilk hamilelik ve ben çok şeye heves ediyorum örneğin bebek odası yapmak istiyorum ve kaldığımız yerden 1 yıl sonra tahin çıkıyor herkes yapma diyor taşıması zor kafam çok karisik
ecrintosgeliyor Zehra5649 bizde tayinciyiz ama ben oda yaptım. İçimde kalmasın diye. O kadar eşya taşınıyor elbet onlar da taşınır 😊
Morcivert061 Zehra5649 bizde 1 sene sonra tayinciyiz cnm biz wsyali ev tutmustuk esimle o yuzden bebek odasida almicaz tasirken cizilir falan die gittigimiz yerde almaya karar verdik