Serapylmaz123 he valla aynen oyle oluyor. canim ben kullaniyorum almanyadayim. cogu araba markasina 10 basar. hem kullanimi cok rahat hem pratik bir sekilde acilip kapaniyor cok az yer kapliyor. hic dusunme al derim. ben aldim bende goren butun arkadaslarimda aldi. peg perego book olmasi lazim tam markasi zaten hemen hemen ayni hepsi. simdi ikinci bebisim geliyor birde ikiz arabasi aldim mecbur verdigim paraya degmis harika o da bi bambaska guzelmis.😍 siddetle tavsiye ederim araba bagajina da cok rahat konuluyor..👍👍👍 baska sormak istedigin bisey varsa cevaplarim canim