Sumeyyeokmen ahh canım kayıpların için çok üzüldüm, bu benim 7.gebeliğim, inan seni ve korkularını çok iyi anlıyorum, 3 kez kimyasal, 1 zorunlu kürtaj, sonra 40.haftamda kordon dolanması sebebiyle kızımı kaybettim, sonra hamd olsun bir kızım oldu, onda da işte kanama flan neler yaşadım ki erken doğdu, şimdi ki kızım da ise plesanta da sorun vardı daha yeni düzeldi, 30.haftaya geldim çok şükür ama inan bende çoğu zaman tedirginim, yaşadıklarımız kolay değil, ama her şey olacağına varır, gönlünü ferah tut, dualarım seninle, en güzel haberleri alalım İNŞALLAH, sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🌸