Asdfj Adetliyken rahim filmi çekinilirmi doktorum 5.günü çekecek o gün müsaitim dedi 7 gün sürüyor benimde sizce zararı olurmu çekınen var mı arkadaşlar
beyazmelegim Asdfj Ben şimdiye kadar 2 kere çekildim adet bittikten 2 3 gün sonra çekilmem gerektiğini söylemişlerdi sizinkisi bir garip olmuş?
Innerglow Asdfj bazı doktorlar adetliyken bazıları değilken istiyor benim doktorum da bittiği gün gel dedi öyle yaptım doktorlar neye göre karar verirler bilmiyorum zaten antibiyotik vericek o yüzden enfeksiyon olmazsın canım
Yektek22 Asdfj canım ben tüp bebek tedavisine başlarken doktorum adetin 2. Günü istedi aşırı şaşırdım burda bir sürü post açtım hatta. Özellikle adetliyken istedi benim doktor yani
Asdfj beyazmelegim bende daha önce bir kere çekindim ama adet bittikten iki gün sonraya verildi banada tuaf geldı o yüzden sordum
Anne6161amine Asdfj burda denk gelmiştim özellikle tüp bebek yaptiracak olanlara adetli iken cekiyolar diye yorum görmüştüm
Asdfj Innerglow inşallah yanı sonucu kötü olsa zaten yapmaz sonuçta tedavi uygulayacak değilmi bayram tatılı gırıyor ya burda olmaycam dedı azalmış olr sorun olmaz dedi
Innerglow Asdfj aynen mesela benim doktorum adetli çekelim dedi ama onun üstü bittiği gün gelsin dedi öyle çekti herkesin keyfine göre heralde bitince de çekilsen sorun değil bitmeden çekilsen de 10 20 sn ilk anlık bi kaşık ağrısı oluyor o kadar strese girme
Asdfj Innerglow ilk defa anestezi olmadan çekineceğim ikinci bu hsg filmi yok strest değilde hiç adetlı cekınen duymadım o yüzden sorayım dedim illaki bir bilen duyan yaşayan çıkar dıye düşündüm
Asdfj Sonuçta dr yanı kötü bır sonuç olacağını bıle bıle yapmaz bayram araya giriyor dedı bende olmayacagım o yuzden çekelim dedı
nurssmom Asdfj bende perşembe günü çekilicem bugün adetmin 2. Günü ama lekelenme şeklinde kanama hiç sorun değilmiş kanama şeklinde olmadığı sürece. Sizinde 5. Günde kanama şeklinde gelmez büyük ihtimalle