Meyvelipasta999 kısmetse bende Mayıs’ta sezaryen olacağım, Süwen’den aldım lohusa takımı, elbise de aldım, ekstra pjama da koydum çantaya, ilk sezaryen değil o yüzden biliyorum, elbise, sabahlık çok daha kullanışlı oluyor bence, aksi bir durum olmadıkça, hastane de 1 gün kalıyorsun, tabi devlette farklı, kısacası her iki takımdan da olmalı, bu arada pjamam kısa kollu, üzerine sabahlığı var.