Kızlar iyi akşamlar. Aklıma çok takılan bi sorum var. 28 haftalık hamileyim ikinci bebeğim. Geçen hafta sağlık ocağı hemşirem aradı. Bu hafta kan uyuşmazlığı iğnesi olmam gerektiğini söyledi. Özele gidiyorum doktorumla görüştüm bizde yaptırırsan maliyetli olur bulursan şehir hastanesine bi doktorla görüş tamam derse orda yaptır dedi. Asıl aklıma takılan ilk doğumumda hemen aynı gün o iğneyi zaten oldum. O iğnenin amacı bi sonraki gebeliği ve bebeği korumak. Artık üçüncü çocuğu düşünmediğim için bu iğneyi gerçekten yaptırmaya gerek varmı kafam çok karışık. Varmı aranızda böyle bişey yaşayan çözüme ulaşan?