celenkk tek başına ağrı bir belirti olmaz, kanama olursa flan doktora gitmelisin, bazen bebek yerleşme aşamasında olduğu için de bu tarz ağrılar oluyor, dinlenince genelde geçer, stres yapmadan dinlenin, şiddeti artarsa yine de kontorl olmakta fayda var tabi 🌼