Melisuz Önce klasık cümleyle başlayayım bende yapamam zannediyordum 50 kıloyla hamıle kaldım tam tamına 22 kılo aldım cok aldın dıye hayıflandılar kıZlar yürüyüş yada pilates yapmadım istediğimi yedim açma germe perine masajı falan hiçbiri yok bende gıttıgımde doktor 2 cm acıklık ve yumusama var dedı normal dogum ıstedıgımden bebek dahada kılo almamalıydı 3500 olmustu bıle ben minyon bir insanım sabah 7 de yatısım yapıldı suni başlandı abartılan o suni sancı hiç abartılacak gibi değil sadece bağırın çıglık atın en fazla 2 cm daha bekledim o da açılınca epidurale alındım tansıyonum cok düşüktü cok kustum o biraz beni zorladı o sırada muayenede suyum patladı bebek kendısı patlattı müdahale yok yarımsaat sürdü ama dayanılmayacak bırsey değil sonra zaten kuş gibisiniz sancı gelıyor ama sen hıssetmıyorsun sürekli acıklık kontrol edilıyor siz sadece bası hıssedıyorsunuz epidural etkısı azalınca 8,9 cm olmustum dogumhaneye indik sadece tek istedikleri gücünüzün son demine kadar ıkınmak zaten agrı yok bebegınızı düşünüp var gücünüzle ıkının ebe karına bastırarak yardımcı oluyor bır ıkı üç ıkınma ve bebiş doğdu dikişim var kactane sormadım merakta etmıyorum hıc acı hıssetmedım dikişte o gün gecti ve ben güle oynaya zıplaya eve geldim lütfen korkmayın adet sancısı neyse bu o sorularınız varsa seve seve cevaplarım
Istanbul34 Melisuz benim de salı günü 40 hafta olcak o zmna kadar gelmese doktor cuma günü gel dedi bebek 3 kilo 350 olmuştu sence cuna günü suni sanci mi verir yoksa bekle mi der
Hilalkyss Melisuz suni kişiden kişiye değişiyor sanırım benimde 39. Haftam bebek 3 kilo olmuş Ve 3 cm açıklığım var korkudan suniyi istemiyorum 😬 bu arada allah analı babalı sağlıklı büyütmeyi nasip etsin 🙏🏻
Beyzan Hayırlı olsun Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin 😍 merak ettiğim şey şu epiduralde belden aşağısı uyuşukken ıkınma nasıl oluyor kaslarınızı kontrol edebiliyor musunuz
Melisuz Beyzan agrı hıssetmıyorsun sancı geldıgını ebe ve doktor anlıyor ebe karnına bastırırken ıkın dıyor sancı gelıyor hadı sımdı ıkın dedı mı ıkınıyorsunuz
Melisuz Istanbul34 normal ıstıyorsanız suni sancı verır ve bence kabul edın bebegınızın haftası cok gecmesın
Istanbul34 Melisuz ben istesem doktorun yok deme hakkı var mı çünkü fazla kaldıkça bebek icin de iyi değil bence ve sezeryan olurum o zmn
Melisuz Istanbul34 özele mi gidiyorsunuz 41. Haftada devlettede uygulanan bir yöntem ben hayır diyecegını dusunmuyorum saglık acısından problem yoksa
kbraknt @Melisuz gözün aydın bebeğini sağlıkla büyüt inşallah.. epidural icin ekstra ücret alıyorlar mi
Melisuz Cemrelvin kademe kademe arttırıldıgı ıcın cok agrılı bır surec degıl bence dayanırsınız zaten acılmanız hızlı olurda epıdural yapıldı mı hıcbır seyınız kalmıyor
Istanbul34 Melisuz cuma gününe kadar bekliycem 40+3olmus oluyorum suni sanci bence bebge hic bir zararı yoktur.
Istanbul34 Melisuz bekle demezler dimi çünkü beklesem bebek büyüdükçe sezeryan olmak zorunda kalcam suni sanci cok kötü mü bilginiz var mi