Kizlar merhaba. Adetime 5 gün var. Bugün sabah merakimdan bekleyemedim erken gebelik testi yaptim negatif cikti. Simdi az önce kahverengi leke geldi. Ben adet olmadan 2 gün önce kahverengi leke gelir sonra adet olurum ama 5 gün önce olmazdi. Stresdenmi oldu yoksa yerlesme olabilirmi bilmiyorum. Yerlesme kanamasi ise bugün sabah yaptigimin negatif Cikmasi mümkün mü? Yerlesmeden sonra nezaman pozitif cikar erkenmi yapmisim acaba testi