Herkese iyi geceler, 32+2 deyim bu sabah kontrole geldim nstye bağlandım, bebeğin kalp atışları zayıf dediler, nst kötü dediler, bir de kolestaz olunca direkt yatış verdiler. Nstye bağlandım saatlerce, bebeğin hareketleri kalp atışı düzeldi ama bu sefer de sancı çıkmaya başladı. 11 den 3 e kadar full sırt üstü yattım sırtımdan karnıma doğru sancıları hissediyordum. Artık dedim ben dayanamayacağım, bir lavaboya gideyim yemek yiyeyim en azından soluma yatayım. Sonra soluma yatırdılar benim acım hafifledi bayağı, 4 kere de aralıklarla sancı kesici hap verdiler, ciğer geliştirici iğne yaptılar. Sancılar kesildi sonra çok şükür, riskliden normal servise çıktım sabahı bekliyorum, inşallah sağlıkla evimize döneriz, dualarınızı eksik etmeyin 🥹