Tecrübeli anneler destek. 9 gün oldu doğum yapalı sütüm maşallah fazlası var yoğun geliyor çok şükür ama bebegım emerken bogulur gibi oluyor sürekli araştırdım dik pozisyonda emzirin dendi ama işe yaramıyor süt sağım yapıyorum akışı hafiflesin diye çok korkuyorum sürekli emzirmek istiyorum ama aklım çıkıyor bişey olcak diye ne yapabilirim ?