Lilo128 Kızlar son adet başlangıcım 24 şubat bugün ise 24 mart. Beta hcg değerim 11.48 çıktı normal mi, geç döllenme mi oluyor moralim bozuldu bilen yaşayan var mı
Femay Lilo128 geç döllenmeye benziyor. Birkaç gün arayla kan ver yükselişini takip et canım. Korkma aynı yollardan geçen bebeğini kucağına alan bir sürü insan var yazarlar birazdan.
deletedmom43191 Lilo128 tek beta ile yorum yapılamaz çarşamba günü tekrar verin 20 ve üstü çıkarsa sağlıklıdır ilk zamanlar devamlı kan verilmesi lazım 3 4 kere 2 günde bir verseniz iyi olur bugün pazartesi mesela çarşamba cuma verin artışı kontrol edin
Yenibirannee Lilo128 bende adetimden 10 gün gectıkten sonra kan verdım 2400 betaydı bugun kalp atısını duydum 1 hafta gerıden gelıyor gec dollenme olmuss