gunaymom Kızlar her şeyden tiksiniyorum bu da günlük hayatımı çok etkiliyor hic bir şey yapmak istemiyorum içimden bir sey yapmak gelmiyor acayip bir isteksizlik var sizlerde de oluyor muydu tavsiyeleriniz neler
Deleted33000 gunaymom tek tavsiyem yapma iş filan yat dinlen bol bol uyu bı sure sonra geçiyor bu haller bende 25+3 deyim riskim olmasa hergun temizlik yaparım o derece kafayı yedim yatmaktan😂😂😂
Rumeysahnm Bol bol uyuyorum şekerim aynı ben de öyleyim 30 haftalık olduk ama sorma yani ye iç yat ye iç yat durumumdayım evimi bok götürüyor yalnız değilsin😅
Deleted33000 gunaymom bana artık zor geliyor gerçekten ilk üç ay farkında bile olmadım kusup yatıyordum aç aç ama şimdi bulantıları azaldi ama şimdide kendim duramıyorum kocamı özledim herşeyden tiksinmistim hala yiyemiyorum temizlik yapamıyorum istedigim gibi kafayı yememe ramak kaldi