İyi akşamlar canım anneler, yarın için 1’de planlı sezeryanım var, bu ikinci doğumum olacak. Arkamda 5 yaşında bir kuzu bırakmak çok zor geliyor. Bir de uyuşukluk sonrası çıkacak olan sondadan korkuyorum😂 Var mı yarın için sezeryana girecek olan🫶🙏 ilk bebeğimde çok güzel bir doğum hikayesi yazmak nasip oldu buraya, inşallah bu bebişte de öyle olur, Allah hepimizin bebeğini kucağına sağ salim almayı nasip etsin🩷