Selam arkadaşlar üç gün üstüste erken gebelik testi yaptım ilk testim 1 saat sonra fark ettiğimde ince bir çizgi vardı ertesi gün yaptım onda da 5 dakika içinde gördüm sonra ertesi gün idrarımla yaptın belirli bir silik çizgi vardı doktora gittim kan testi verdim kan testi negatif çıktı birkaç gün sonra tekrarlayın dedi ve bugün de gün içinde yaptım yine silik çıktı Ancak ışıkta belli olacak bir Çizik Böyle olupta Gebe kalan var mı? Testlerin bozuk olduğuna şüphelendim ama hepsinde de mi silik çıkar ? Eczacı biri de silik çizgilerin negatif olduğunu söyledi bana kafam çok karışık yardımcı olursanız çok sevinirim.