Melikeakkc C01_ doğmamış çocuğa verilmez. Daha bugün mevzusu geçti dalga geçtik bu kadar cahillikle saçma sapan sorular soruyorlar diye, Nihat hatipoğluna sormuşlardı diye ya.
2Princess1Mom C01_ Doğmamış bebeğe verilmiyor ama ben sağlıkla sıhhatle doğsun niyetiyle verdim. Allah kabul etsin. 🤲
Merve_kucuk C01_ Verilir mi verilmez mi bilmiyorum ama biz zaten verirken fitremizden fazlasını verdik 🤲🏻
NoName_ C01_ vermek zorunda değilsiniz ama sadaka niyetine bebek için verilir tabi neden olmasın biz öyle yapacağız onun içinde filtre vereceğiz
Eminegzel C01_ doğmamış ve ölüye verilmez diye biliyorum bende hamileyim kızım icin fitre değil de sadaka niyeti alarak verdim zaten 180 lira. 200e tamamlayıp sma hastası bir yavrumuza gönderdim.
Kumsal28 deletedmom43191 benim bildiğimde veriliyor zaten kalbi atmaya başladığı andan itibaren verilmesi lazım oda can çünkü
nurkarakass C01_ valla biz verdik. bazı hocalar doğmuş olması lazım diyor ama önemli olan niyet. imkanınız varsa verin en azından hayır duası alınır 🥺🥺
Selim_Alparslan deletedmom43191 C01_ Bizde toplam 1000 TL verdik esim oglum ben ve 14 haftalik hamileyim onun içinde verdik kuzum. Canlı sonuçta ya ruhu var bence verilir. Allah kabul etsin inşallah ☘️
Naazli C01_ yani verilmesi gerekiyor yada gerekmiyor bu benim için önemli değil. Karnımdaki bebeğimde canlı çok şükür kalbi atıyor bu yüzden onun içinde verdik
bebek49 C01_ bebek icin verilmez birde sizin suan borç olarak geçiyor sene üstünden geçerse fitresini verirsiniz doğumdan sonra tutmaya çalışırsınız