_34Merve Kizlar 18 haftalık olduk .. otururken uzanırken bişey yok ama kalkma anında bı de yürürken o kadar ağrıyo ki sağ kasığım sanki orda bişey var o derece hissettiriyo bu durumu yaşayan var mı
Nazf _34Merve 19. Haftamdayim Bugün iki kaşıkta inanılmaz bir ağrı vardı. Doktorum çok hassas olduğumu söylüyor ama gerçekten hassasiyetten değil çünkü acı eşiğim çok yüksek Ama doktor hiçbir şeyin yok normal diyor Yine de devam ederse ve şiddetlenirse doktora gidin kesinlikle
_34Merve Nazf benimde acı eşiğim yüksek bu hafif bı ağrı değil geçen hafta randevum vardı magnezyum falan verdi ama şuan napmam gerekiyo bilmiyorum
Nazf _34Merve Sizin rahim uzunluğuna bakıldı mı ? Benim geçen hafta bakıldı o da normal çıktı Yani anlamadım bu haftalar böyle mi acaba Yarın doktor kontrolüm var tekrar bir sorayım