Edanurylm 2017 yılında ablasyon oldum bekardim o zamanlar. Hamileyken bunu kardiyoloğum ve anestezi doktoruyla görüştüm normal doğumun riskli olduğunu ataklarımın tekrarlayanileceğini söylediler. Bi yönden de kısmen haklı çıktılar doğumum sezaryen oldu ancak spinal anestezi bile yapamadılar nabzim birden 140lara vurdu genel anesteziye dönmek zorunda kaldık.