happyboy_ Sağ kasığa gelen ağrı birden kramp giriyor normal mi kendi adet tarihime göre 11 haftalık geç yumurtlamaya göre 9 haftalık dedi doktor kötü birşey midir
Ftmaa1 happyboy_ hayır tabiki de haftasını da yakalayabilir sen sadece çocuğuna odaklan pozitif düşün şu an bende gebeyim ve sürekli sağ tarafım ağrıyor yataktan kalkamadığım an oluyor fakat doktorum normal dedi bebişte çok şükür iyiydi
happyboy_ Ftmaa1 hep pozitif bakıyorum ama böyle bişey olunca içime korku düştü doktor randevum çarşamba günü
Ftmaa1 happyboy_ korkma Allahın izniyle bir şey olmaz inşallah 🙏🏻 Ama sancılar ağrılar normal 15 haftalığım hala yaşıyorum aynı şeyleri
Ftmaa1 happyboy_ olabilir evet benim bebiş sağda o yüzden ağrı yapıyor sizinde öyledir muhtemelen doktorum kanama olmadığı sürece korkma dedi sizde korkmayın