Nesonunbeybi Sevgili anneler yarın 4. Trimestere geçiyor bulunmaktayım Aynı durumu yaşayan var mı doktor bana 41 i doldurunca bakarız dedi, sizin doktorlar nasıl yol izliyor ben artık korkmaya başladım fikri veya deneyimi olan varsa yazabilir mi
Daisyy000 Nesonunbeybi Yengem 43 e kadar bekledi hala doğmayınca suni verdiler. 2gun boyunca suni sancı aldı sonunda zahmet edip doğdu 🤭
2minnakannesi0 Nesonunbeybi 41.haftada doğum yaptım canım ben gelmiyordu suni sanciyla doğumu başlattı doktorum şükür kolay bi dogumdu
Esrakzly Nesonunbeybi 39+2 deyim 40. Haftada neden vermiyorlar ki suni sancıyı kendi rizamla yani coo sıkıldım artik
Nesonunbeybi 2minnakannesi0 ay maşallah darısı başıma, kaç kilo doğdu bebiş beni o da korkutuyor biraz :(
Eliffyamann 2minnakannesi0 öncesinde hiç açıklık var mi bakıldı mı canim, sancın falan az da olsa var miydi yoksa direk hastanede mi oldu her sey
Nesonunbeybi Esrakzly her şey yolunda diye bekletiyor bu gün kontrol vardı haftaya konuşuruz dedi gelmezse dedi doktorun bakış açısıyla alakalı heralde
Parinas Nesonunbeybi ilk doğumda yaşadım. Doktor 42ye kadar beklerim dedi. 2 günde bir kontrol vardı. Günlük 10bin adım at artık doğsun dedi doktor bile sıkılmıştı 🙃42+0 da suyum geldi sancım başladı 13 saat sonunda doğurdum 4 kg idi tabi günü geçince
2minnakannesi0 Eliffyamann 1 hafta önce gittiğim de 4 cm açıklık vardı sancim hiç yoktu ama neler yaptım hiç bisey fayda etmedi suni sanciyla yarım saatte dogum yaptım
Parinas Nesonunbeybi benim de çok zor geçti. Önüme eğilemiyordum bile kaburgalarım kırılacak gibi baskı oluyordu. Çatı ağrısı da cabası. Son günler zor geçiyor. Ama doktor bekleyelim herşey yolunda deyince yapacak bişey yok
2minnakannesi0 Nesonunbeybi yok son haftalarda bakılıyor bazen doktor açıklığa bakarken orayı uyarıyor açılma olsun dogum başlasın diye ama bakmayan da oluyor
HndnAkdmn Nesonunbeybi 39+5 halaa beklemedeyiz bizde 😣 doktor 41 e kadar bekleyip gelmezse suni deneriz dedi 🤷🏼♀️
Beybyi Nesonunbeybi 39+1 le bende 4. Trimestere geçiş yapmış bulunmaktayım doktorum 40+3 e kadar bekleyeceğini söyledi 39 da 3557 gramdı giderek kilo da alıyor