Tugsem81 Ben de Aykan Beye yaptırdım. Kendisi çok ilgili biri. Hatta ben biraz erken haftada gittiğim için 1 hafta sonra bir daha gel tekrar bakalım daha iyi görürüz dedi ve Bebeğim yüzünü göstermemişti haftaya fotoğraf veririz dedi. Çok güzel 3 tane renkli fotoğraf yakaladı 😍 Hatta çıkarken merak ettiğin bir durum olursa istediğin zaman tekrar gelebilirsin dedi.