Ozgedgn1 Kızlar aralık ayında hormon testi yaptırmıştım ve tiroidim yüksek çıkmıştı. Doktor ilaç verdi 2. Kutuya geçtim . Normalde âdet döngüm 60-70 günde bir oluyordu. İlk defa 28 gün sonunda oldum. Sizce tiroidim düştüğü için midir? Böyle bişey yaşayan var mı
gokcekocyigiit Ozgedgn1 komsumda da aynı sorun vardı, troid ilaçları ile düzenli regl oldu sonrasında da hamile kaldı, kızı şu an 1.5 yaşında, Rabb’im şifa versin 🌸