Akseec benimde 2 sene oldu rahim filminde bir şey çıkmadı eşimde bir sorun yok sebepsizdi aşılamada doktorum rahim biraz tümsekmiş o yüzden geçememiş spermler yüksek ihtimal dedi aşılamada ufak bir aletle rahmimi düzeltti öyle yaptı yaklaşık 1 saat sürdü neredeyse biraz zor oldu benimde hiç bir belirtim yok şuan bi yanım oldu diyor bi yanım yine olumsuz düşünüyor çok uzun yazdım kusura bakmayın inşallah bu ay olumlu olur ve tüp beneğe geçmeden sağlıkla ilerler ❤️