Patiseverana 30 haftalık hamileyim, ilk başlarda plesanta aşağıdaydı ben o yüzdendir diye sormadım, en başından beri sanki sezaryenın ilk günü gibi ağrı, batma oluyor, plesanta düzeldi yine aynı doktorum bebeğin yerleşmesi ile alakalı stres yapma dedi, özellikle gece çok oluyor ama dinlenince geçiyor, enfeksiyon flan da hiç olmadım çok şükür, progestan yapmaz aksine o ağrıları hafifletir, üşütme, mantar, enfeksiyon gibi şeylerde olabilir, doktorunuza mutlaka sorun, geçmiş olsun 🌸