Buket48 Kizlar merhaba 17+2 gunlugum ve 3 gundur yemek yiyemiyorum. Mide üsütmesi yasadim galiba 2 gun durmadan kustum yemek yeme dusuncesi bile midemi kaldiryo. Ilac icmem gerekiyo diye sabah minacik kahvalti yaptim bu saat oldu hic bisey yemedim ceyrek salatalik disinda. Ne yapabilirim bu durumun gecmesi icin ? Bebegime zarari olacak bu gidisle beslenmedigim icin. Biraz uzun oldu helal edin ..
Busracmn1 Buket48 benim de ilk haftalarda canım yemek yemek istemiyodu meyve yedim hep sonra istahim açıldı