İlk hamileliğimde hiç böyle şeyler yaşamamıştım. Perşembe günü 29 olacaz hala ar ara baş dönmem bulantım var halsiz ve sersem oluyorum sanki kafamda ve gözlermde ağırlık car gibi . Prilamdan oluyordur diye bıraktım ama daha geçmedi . Kendimi kötü hissettiğimde şeker ve tansiyona bakıyorum normal çıkıyor .