Aleymercimek Haftamda çalışamaz raporu alicam fakat tam 32. Haftamda mi almaliyim kafam karisti doktor muayene sirasinda cikartiyoe sanirim degil mi bilgis olan var mi dogum parasi icin basvuracagim
deniz_95 Aleymercimek tam 32’de almanız lazım. Çalıştığınız yere vereceksiniz zaten. Extra bir başvuru yapmıyorsunuz. Sonra doğumda bir rapor daha verecekler onu da şirketinize veriyorsunuz.
Aleymercimek deniz_95 anladim dogumda verdikleri rapor ne raporu oluyor cocugun dogduguna dair sanirim bu da gerekliymis diye duymustum tesekkur ederim bu arada
deniz_95 Aleymercimek evet çocuk doğduğuna dair sağlıklı doğum yaptığınıza dair. O raporda da analık izninin bitiş tarihi de yazıyor. Rica ederim.