Blackkk Cuma günü aile hekiminde kan vermiştim bugün sonuç almaya gittim idrar enfeksiyonu ve kanın sınırda olduğunu söyledi enfeksiyon için ilaç vermedi kan ilacı verdi sadece ekstra olarak kanın normale dçnmesi için yapabileceğim birşey varmı acaba ?