Sedefdmrhan Ayyildiz1 27. Haftadayım 1 hafta takipteyim şuan herşey normal gidiyor deneme amaçlı 1 tane tatlı yiyip 1 saat sonra ölçtüğümde yine normal çıktı
Brcu145366 Sedefdmrhan benımde açlık yüksek çıkıyor du canım.diyetle çok düşmedi şuan insülin başladık
Camilla96 Sedefdmrhan evet ben 24. Haftafan beri endokrin gidiyorum şimdi 31+3 üm. Diyete cok sıkı uydugum icin hala insülin baslamadı. Tabi şeker yüklemesinden sonra değerlerde önemli ben sınırı biraz geçmiştim