gezentianne duyguu11 Yüzde 70 ebeveynlerinin karakteri yüzde 30 ise mizaçmış. Siz neyseniz o biraz. Benim oglum hayallerimin ötesinde bir çocuk oldu🥲🥲😍😍 İnşallah kızım da öyle olacak🙏🙏