Habibeayhan123 Reglim 3 gün gecikti test yaptım pozitif çıktı bugün doktora gittim kese oluşmamış dedi. Günlerler kasklarıma sancı vuruyor lekenlerim oluyor günde az az boş gebelik değildir dimi
halitefe Habibeayhan123 kese beşinci veya 6. Haftada oluşur senin henüz erken beta değeri değil önemli olan haftan bir hafta sonra tekrar git
Mavigozboncuk Habibeayhan123 kesenin görülmesi için kan değerinin 1.000 ve üzeri olması gerekiyor üzülmeyin pozitif düşünün inşallah güzel haberler alırsınız
mucizemom8 Habibeayhan123 gebeliğin ilk haftalarında da oluyor yerleşme kanaması da olabilir ağrınız çok şiddetli değilse korkmayın bence
1ErkekkkAnnesi Habibeayhan123 adet olacakmışsın gibi kasıklarda ağrı normal şiddetliyse tabi doktora gidin lekelenme oluyor yerleşme kanaması benim 2 gebeliğimdede oldu ama kısa sürdü ve çok değildi yani rengi kırmızı ve çok gelirse gidin mutlaka ama lekeyse yerleşme kanamasıdır muhtemelen sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
mucizemom8 Habibeayhan123 daha çok erken bu betayla görünmemesi normal canım görürsün stres yapma ben dediğim gibi 4 bini geçiyordu gördüğüm de
Feslegenyavrusu Habibeayhan123 4000 o geçince ben görmüştüm keseyi, o da 6.haftaya falan denk gelmişti 7.haftada da kalbi duymuştum, strese sokmayın kendinizi çok daha yeni🙏 agri kanama şiddetli değilse korkmayın bence