Melisa_12233 Kızlar reglimin gecikmesinin 3. Günü bugün beta 240 çıktı çok mu düşük bu sayı ya yoksa normal mi buradakilere bakıyorum hep baya artmış herkesin
gokcekocyigiit Melisa_12233 ben 19 ile öğrendim şu an 30 haftalık hamileyim, önemli olan 2 güne bir 2 katı artması, sağlıkla gelsin 🌸
Mucizeebeybi Melisa_12233 Gayet normal önemli olan 2 kat artış 2gün sonrası😊herkesin beta salınımı vücudunda farklı
Parinas Melisa_12233 yumurtlama ne zaman oldu bilinmez ki. Kıyaslamak doğru değil. Beta 3000leri geçince muayene olun. Öncesinde de 2 günde bir 2 kat artış var mı diye kontrol ederseniz sağlıklı mı gidişat anlarsınız
Melisa_12233 gokcekocyigiit hani şu bi anda baya uçuşlara geçiyor ya beta o ne zaman oluyor tam olarak benim ilk gebeliğimde çok merak ediyorum🫠😁🥲
Gokturkmom_ Melisa_12233 Önemli olan iki günde iki katı artmış olması🌟💜Hayırlı olsun sağlıkla alın inşallah kucağınıza
mrp2023 Melisa_12233 bence gayet güzel artmış geç döllenme bile olabilir ne zamana doktor kontrolü aldınız
gokcekocyigiit Melisa_12233 her gebelik, her anne, her bebek farklı önemli olan sağlıklı ilerlemesi, 7.gebeliğim şu an, çokta takılmamak lazım 😁
Mucizeebeybi Melisa_12233 artışlar güzel canım 😊 sağlıklı artmış hep onun bunun değerinle karşılaştırma canım kişinin iki gebelik arasında bile fark oluyor rahat ol sağlıkla kucağına al inşallah yavrunu 🥰❤️
Melisa_12233 mrp2023 perşembe günü gidicem tekrar büyük ihtimalle tekrar kan istiycek bu 240 sonucunu bugün aldım bugün kan verdim yani
Melisa_12233 gokcekocyigiit aslında şu verdiğim kanlarda sürekli kafama taktım ne olcak ne olcak diye ama bugünden itibaren daha rahat olucam söz verdim kendime rabbim istediyse zaten ne olursa olsun sağlıkla ilerler🙏
Melisa_12233 ipekveatlas ben çok erken öğrendim ya öylesine yaptığım bi testte çıktı ve şok oldum beklemiyordum bu ay