Kızlar merhaba cuma günü gebelik testi yaptırmıştım ve direkt pozitif çıkmıştı. Bugün adetimin gecikmesinin 3.gunu ve doktora gittim. Keseyi göremedi “sıvı birikmiş,kimyasal gebelik olabilir kanında ağrı var mı ” dedi arada karnıma ve kasigima sancılar giriyor dedim. Sıvı birikmesi var olması gerektiği yerde değil gibi bir şey dedi. Kan istedi. Yarın sonuçlara bakacak. Beta Hcg 1416 çıktı. Kimyasal gebelik olabilir mi 😞