Duruu3 Ben ilk doğumumu kombine anestezi ile yaptım. Sanıyorum doğumumda komplikasyon varmış, ondan mıdır bilmem. Benim sancılarımı kesmeye epidural yetmedi. Epidurali çıkardıktan sonra verdikleri ağrı kesiciler aşırı yetersiz geldi. Meğer epidural varken iyiymişim. O yüzden ben yine kombine anestezi istedim doktorumdan ama o dedi ki epiduralin dozu sebebiyle çok yüksek anestezi almış oluyorsun. İhtiyacın olmayacak, yapmayalım dedi. Ben de kendisine güvenmeyi tercih ettim sadece spinal olacak bu kez. Doktor eli de önemli. Bence doktorunuzla konuşun ne tavsiye ediyorsa onu yapın, daha memnun kalırsınız çünkü o hastalarından biliyordur ne durumda olduklarını.