5+1 haftalık bugün keseyi gördük doktorum kalp atışı için haftaya gel dedi 4 yaşında kızım var üstüne 2 kürtajım oldu doktor o yüzden bu gebeliğimde baslattı sabah iğne akşam hap dedi siz nasıl kullanıyorsunuz? İlk defa kullanıyorum korkuyorum aç tok vs farkediyor mu karnımdan vuruldum ilk iğnemi siz nerden vuruyorsunuz bir gün sol tarafından bir gün sağ tarafından vur dedi hemşire. Bir de birliktelik Le ilgili bişi sormadım doktora öğrendiğimden beri eşimle birliktelik yaşamıyorum yaşayan var mı? Yanında bir de folat12 kullanıyorum. Yalnız sigara da kullanıyorun malesef azalttım ama bırakamadım. Azaltmış halim bile 7-8 tane. Biraz karısık uzun oldu bilgisi olan varsa yazabilir mi