kurkmantosuzmadonna yani bebek ne durumda bilmiyorum ama benim ilk çocuğum inanılmaz kolikti kakasını mama da versem yapamazdı anne sütü versem de yapamazdı ne yaptıysak işe yaramadı 4 ay düzenli kullandım en ek gıdaya geçişte tamamen bıraktım mama da gaz damlalarını da 6. Aydan sonra her şey düzeldi sonra çocuk 2-3 yaş arası bezi bıraktı ama kaka problemi o zaman da yaşadık kakasını yapmaya korkuyordu sonra hassas bağırsak sendromu oldu ne olsa dokundu çocuğa bi zaman sonra kreş zamanı hemen bagırsaklarından hastalık kapardı derken derken büyüdü 9 yaşına geldi ben kızımı kucağıma aldığımda 23 yaşına yeni girmiştim bilmeden hallem şullem büyüttüm 2. Çocuğumu kucağıma aldığımda 26 yaşındaydım gaz problemi olsa da asla damla şurup kullanmadım karın masajı yaptım karnına kiraz çekirdeği ılıtıp koydum anne sütüme çok özen gösterdim onda bu bahsettiğim bağırsak sorunları ve bez bırakmada kaka sorunu hiç bir şekilde yaşamadım. 3 çocuğumu kucağıma aldığımda 28 yaşındaydım onun hamileliği boyunca soda içtim, anne sütü verdim anne sütüm gazlı olmasın diye erkenden önlem aldım(2-3 çocuğuma mama hiç vermedim) humana rezene çayı ve elma kuru kayısı hoşaf tükettim 4 ay şimdi zırh gibi en sağlam bağırsaklı o oldu 4. Çocuğumu bekliyorum 33 yaşındayım gaz problemi olursa damlayla ya da şurupla çözmeyeceğim büyüdüğü zaman bağırsak problemi bitmiyor