Ozbi Nzl sürekli ya da ara ara ani yükseliş olursa doktora gitmek gerekir. Yani doktor bana öyle söyledi en azından
zynpknt Nzl limonlu suyu baya düşürüyor yada doğal elma sirkeli su içiyorum tabi yanında bol bol normal su da içiyorum
Ozbi Nzl haftada bir iki olabilir dedi diyabet doktoru değerlerime bakıp o yüzden yiyorum. Yasak olduğu için daha cazip geliyor. Bir de bayram denk geldi, çok zorluyor. Yesem de az yiyorum, ona rağmen vicdan azabı çekiyorum