Kızlar 7 Şubat’ta adet oldum en son onu da duphaston sayesinde olmuştum korunmayı bıraktığımızdan beri bu 3. Defa adet gecikmesi yaşıyorum düzensizlik basladi bunun sebebi nedir vücut gebeliğe hazırlıyor diyolar ama anlamadım şimdi adaçayı içtim hafif hafif ağrılarım da var ama korkmalı miyim hormonlar düzenli insülin direncim var çok az