Dilo1 Ama noddleda msg olduğu için tüketmek istemiyorum. Daha içeriği sağlıklı noddle biliyor musunuz
Suniiis Dilo1 noddle yemen zararlı mı bilmiyorum ama şahsi olarak yedikten sonra aşırı rahatsız etmişti baharatı vs koymadan yemeni tavsiye ederim
bebegimm1633 Dilo1 ben ayda 1 yiyorum canım isteyince valla. Zaten bir kere yiyince 1 ay canım istemiyor😄28+6 yım çok şükür bebeğim de sağlıklı♥️
Cnhavva Dilo1 ben bulantili zamanimda yemistim tadi ayni degil ben sevemedim o lezzeti yag veriyo demekki bildigin sade makarnaya kori dokmussun gibi
Girlmama Dilo1 bir şey olmaz yiyebilirsin her gün yemiyorsun zaten ya da kore restoranlarından sipariş verebilirisn