Ben kesin erken doğurcam dedim.. geldik 39. Haftaya🤣 bu sefer de ben doğuramayacağım gelemeycek , sezeryanla alınacak galiba diyorum🤣 9. Ay nasıl geçiyor kızlar?? Bazı hikayeler okuyorum şu kadar yürüdüm kat çıktım sancım geldi falan özeniyorum valla, sancıyla başlayan doğumlar daha kolay oluyormuş diyorlar..