Bayan_melek ya herkesin farklı olabilir tabi ama ben hastaneye sordum birer takım almak yeterli dediler bende bir gecelik aldım kendime bir takımda bebeğime aldım kıyafet olarak
Ve benim hastanem çok ama çok sıcaktı (arkadaş Doğum ettiğinde gitmiştim ) o yüzden yelek koymadım ama battaniye iki tane aldım tabi yani görümcemde benimle aynı ayda ve aynı hastanede Doğum yaptığı için biraz bilgim var
Hastane kendi ilk kıyafetini giydiriyor yani bende fotoğraf çekmek gibi bi durumda yok ya bana yeterli geldi sanki