Aler geçmiş olsun, geçenlerde bende de enfeksiyon flan olmamasına rağmen aynısı oldu, doktorum rahim ve bebek büyüdükçe bazen akıntı artışı olur dedi, suyun gelse ağrıdan duramazsın ve bu kadar az olmaz dedi, yine de tedbiren doktorunuza danışın tabi 🙂