Nurellaaaaaaa1212 Kızlar artık afedersiniz öğürmekten boğazım tahriş oldu. İlk haftalarda var mı çözümünüz. 3 gebelik geçirdim 1 kere mide bulantım olmamıştı. 6+1 cok fenayım. Şunu yaptım iyi geldi dediğiniz şeyler var mı
Melikeakts Nurellaaaaaaa1212 aşkm 31 haftalığım hala çıkartıyorum 🫣🫣 soğuk süt, kuru ekmek ve salatalığı tuzlayıp yemek iyi geliyor bana deneyebilirsin
Nurellaaaaaaa1212 Melikeakts yani bir yayla corbası içeyim dedim yokk en sevdiğim çorbadan tiksindim yeminle ya
Nurellaaaaaaa1212 Ssozdmr o da cok tiksindirir beni ya kokular öldürüyor zaten. Kızım oyun hamuru getirmiş öldüm kokusundan
Nurellaaaaaaa1212 Girlmama doktor bana 3 şey çok önemli folik asit maden suyu ve ara öğün (kuruyemiş yoğunluklu). Üçünü de sürekli tüketiyorum kahve bağımlısıydım bıraktım tiksindim zaten. İnşallah geçer bulantı da ya
Der_yaa Nurellaaaaaaa1212 canım ben doğuma girmeden önce ilkin lavaboya koştum ondan sonra doğumhaneye indim arada marul yiyince rahatlatıyordu
Der_yaa Nurellaaaaaaa1212 valla ben baya kötüydüm ya bu hamileliği m’de de başladı mide bulantısı agzımın içi sanki zehir yine korkudan titriyorum aynı durumları yaşayacam diye
Meyracukurmaraz Kızımda activanın sade yoğurdu biraz iyi geliyodu bide yemek yedikten sonra mutlaja sakız çiğniyorum sakız olmazsa ağzımda kötü tat kalıyo o daha çok midemi bulandırıyo
Denizgil 2 ay kusan biri olarak çareyi falım naneli sakız ve kola da bulmuştum. Herşeyi denedim. Sabahları simit geri kalan öğünler de açtım. Ama sakız çiğnemeye başlayınca düzene girdim. Bir deneyin isterseniz 🌺
Ecem_P Nurellaaaaaaa1212 doktorunuzdan Prilam veya prizin bulantı ilacı istediniz mi benim de altıncı haftadan sonra bulantılarım başladı prizin içiyorum iyi geliyor